Igår, idag, imorgon - för evigt mvgforlife.

God eftermiddag bloggen.

Antar att det är flera som kikar in här i jakt på att hitta annat att göra än att plugga kemi. Hela eftermiddagen har jag ägnat åt banken, fixa e-fakturor, sålt och köpt lite aktier, fixat SL-kort till i vår och allt annat som inte har med kemi att göra. Jag tror mitt huvud undermedvetet försöker få mig att undvika kemin, men nu ska jag allt ta tag i det. Kapitel 19 står på dagens schema. Det blir mustigt, mastigt och andra adjektiv som börjar på m, men det ska gå. Tre kvällar till, kämpaa råååå!

Efter kritik från klassens enda kines så har vi nu bytt tillbaka vår "rubrik" eller vad det heter till mvgforlife. Ber om ursäkt om bytet av namn till gforlife upprörde allt för många trogna nv3a:are. Ryktas om att en del tycker att bloggen inte lever upp till sitt namn - och till er vill vi säga: FUCK YOU! Vi skriver tamejfan vad vi vill :) Puss på dig kenjoe!

Idag fick vi, efter X antal veckor tillbaka Nk A proven. Det var skönt. Och vår stora laboration om ämnens giftighet verka ha lyckats! High five någon :)

Sorligt nog hade jag idag min sista Matte-lektion ever @ BLG :( Det är nog för hemskt för att vara sant. Har förvisso ett Matte E nationella nästa tisdag, det tröstar mig lite, men ändå... snart är den borta. Snyft. (Helt ärligt, matte är skoj ibland.)

HEJDÅ BLOGGEN.

// F

Tillsammans är man mindre ensam.

Kommentarer
Postat av: mads

mvgforlife for life!

2009-12-08 @ 00:05:11
Postat av: Ken

YYYYYEEEEEEEEAAAAAAAHHHH MF! NU NAILAR VI KEMIN

2009-12-08 @ 14:37:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0