Höhö, humor gör livet lite roligare.

Nej, nu har jag verkligen fått nog av nikotinamidadenindinukleotider och sånt där. Ska strax hoppa i sängen, men tänkte först säga gonatt till bloggen.

Den här helgen har tamejfan varit den konstigaste på mycket länge. I fredags hade jag nog årets sämsta dag. I lördags började dagen dåligt men blev sedan bara bättre och bättre. I dag vaknade jag klockan 11 och kände att jag ville gå upp (wiho, första dagen på... ett tag). Har dessutom faktiskt pluggat stora delar av dagen, vilket jag tycker är glädjande.

Har under helgen även sett alla tio avsnitt av Robins som finns utlagda på SVTplay. Robins måste nog tamejfan vara det bästa programmet i SVT näst efter Kvarteret Skatan. Robins kan beskrivas med två ord - mysigt och uppmuntrande. Typ lagom. Se det vettja!

Avslutar dagen med en (rolig) bild jag hittade, hahah helt ärligt, den är faktiskt lite rolig :)



Godnatt kära läsare (och kom ihåg - mördare är inte hjältar!)

// F

We'll do it all
Everything
On our own

We don't need
Anything
Or anyone

If I lay here
If I just lay here
would you lie with me and just forget the world?

I don't quite know
How to say
How I feel

Those three words
Are said too much
They're not enough

Kommentarer
Postat av: Ken

FY - mvg for life it shall be!

2009-12-07 @ 11:47:58
Postat av: Hilding

Mycket whine om Che tycker jag...

2009-12-07 @ 22:28:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0