HJÄLP!

Nu har jag 5 dagar på mig att bestämma var och hur jag vill gymma/träna. Har bestämt mig att börja igen, men med min beslutsångest är det omöjligt att välja var. Har tagit fram tre alternativ som ni läsare får rösta på, det som får flest röster blir det.

http://www.gratishuset.se/wp-content/uploads/2009/09/sats.png

1) SATS Sports Club

Fördelar:
Status/coolt att träna på SATS (haha töntigt, jag vet...)
Närmast (ligger precis vid busstorget = perfekt för mig)
Överlägset snyggast och finast lokaler + maskiner.
Kan träna på alla SATS i hela Sverige när jag vill.

Nackdelar:
Dyrt som satan i gatan. 440 kr i månaden = 5280 kr per år.
Måste binda mig för ett år.

2) Fitness24seven

Fördelar:
Ligger centralt i Vällingby.
Kan träna dygnet runt.
Kostar bara 169 kr i månaden.
Har fräscha (?) lokaler.

Nackdelar:
Måste binda mig i 12 månader (?).
Lite b.
Ingen annan tränar där.

3) Sthlm Stads Gym- och idrottshall.

Fördelar:
BILLIGT!!!! Halvårskort för 1100 kr.
Behöver bara binda mig för ett halvår (=det jag helst vill.)
Kan plaska runt i vattnet om jag vill.

Nackdelar:
Vällingby Gym skapar ångest hos mig och jag hatar stället och lokalerna. Äckligt och tråkigt.
Måste gå typ en bit från busstorget för att komma dit.
Risken finns att jag börjar chillgymma med Johan.
Litet.
Tråkigt.
Ångest.
Otaggat.

Som ni märker är detta inte lätt. Några som har för- och motargument? Vilket alternativ ska jag välja? Behöver verkligen er hjälp!

Fred.
// F

Kommentarer
Postat av: madde

Jag tycker Stockholms stads.

Billigt och bra!

Dessutom hörde jag att de hade fräschat upp i vällingby nyligen.

Du kan även komma och träna med mig i åkeshov. :)

2009-12-25 @ 22:43:40
Postat av: Emil

Jag tränar i fitness24seven, visserligen fem på morgonen, men ändå ;-)



Kan rekommendera det iaf. Fräscht och billigt. Inte lika stort som sats, men vem fan bryr sig. ^^

2009-12-26 @ 10:55:10
URL: http://dundermannen.blogg.se/
Postat av: Gustav

Hur fan kan du ens fundera på SATS?

Och Johan gymmar fan mest och bäst av alla här!

(Inge chill gym)

Sen har vällingby typ blivit bättre än Åkeshov :D

2009-12-29 @ 12:35:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0