Goooodmorgon!

Gick upp för ungefär en timma sedan. Blev en sen natt, och lite sömn behövdes.

Dagen till ära, som är dan före dopparedan (höhö) skall tillbringas med lite trixande och fixande. Ska snart hoppa ut i kylan och hämta ett paket på posten och betala mina Twisted Sister - biljetter (WIHO!). Tillbaka in i värmen ska jag slå in alla mina julklappar och fixa med det. Sedan kommer det nog bli dags för lite lunch/mellanmål eller what so ever.

Resten av dagen ska jag bara njuta av att jag är ledig och mysa. 23e december och julafton har höga mysfaktorer.


Vad?
Åka pulka.
När? Kvällen den 29e (kanske den 28e) december. (Tid bestämmer vi senare).
Vilka? Nv3a :)
Var? Johannelundstippen. (Tbana Johannelund - eller -  119 mot Spånga/Backlura: gå av Astrakangatan eller 116 mot Vby/Spånga: gå av Krossgatan eller 541 mot Jakobsberg/Vällingby: gå av Astrakangatan.)
Hur? Med pulka (säg till om du har flera). Pulkatävling :D Fast inga snowracer... det är bara coola dudes som åker sånt.


// F

Kommentarer
Postat av: Emil

Hoppas bara att snön inte har smält bort till dess.

Det ska bli runt nollgradigt i övermorgon, om vi har tur slipper vi regn. Efter det ska det bli cp-kallt igen ^^

2009-12-23 @ 21:15:02
URL: http://dundermannen.blogg.se/
Postat av: Anonym represent Vädergudarna

Emil, snön kommer att finnas kvar :)



God Jul!

2009-12-23 @ 22:15:56
Postat av: Erik

De va något den 29..hmm.....JA JUSTE. sydafrika. (l) adam

2009-12-24 @ 00:20:38
Postat av: Fredrik

Då kan vi lika gärna köra den 28e :P

2009-12-24 @ 00:44:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0