Fly high - crash hard.

*Tar ett djupt andetag*.

En timmes sovmorgon idag var skönt, men vädret ute gör en så oglad. Har ni tänkt på att något så okontrollerbart som vädret kontrollerar oss så mycket? I november var det 15-20 soltimmar. Det är tamejfan inte ens en per dag. Avgå någon!

Klockan 9.00 började Matte E - provet som vi lyckats tjata till oss. Det började galet bra. Man klarade varje uppgift och självförtorendet steg. Man klarade lite svårare uppgifter och man blev ännu gladare. De tre sista uppgifterna samt en uppgift i mitten klarade jag dock inte. Men ändå, det kändes skönt. Fast å andra sidan ska man inte ropa hej förrän man har kommit över bäcken eller vad man nu brukar säga. Håll tummarna! För alla gick provet tydligen inte så jättebra. När jag kom ner till skåphallen fann jag detta skrivit på Johans skåp:



Johan, jag beklagar - men en gång är ingen gång!

I övrigt har den här dagen varit som alla andra. Laakso - Västerbron spelas om och om igen, kemiboken ligger och tittar argsint på mig och det börjar bli dags för att äta middag.

Det enda nya är att det idag är den första december (wiho...typ...eller what so ever). Ingen julstämning än. Och julkalendern? "En superhjältejul"??????? VA HÄNDER VÄRLDEN?

Allt var bättre förr.

// F

ps1. Imorrn äre mysdag! Mys mys mys, mera mys. Att mysa är mysigt. Så på med mjukisbyxorna och din skönaste tröja! Nu kör myser vi!

ps2. Helgens MVGFORLIFE stod Madde, Carro m.fl. för som åkte ner till Bryssel BARA för att besöka och titta på EU - högkvarteret. Jag menar, hur många treor åker till Bryssel bara för att kunna imponera på sin samhällslärare? Det ni igforlife!  (Höhö, skoja, men kunde inte låta bli)

Well maybe there's a God above
But all I've ever learned from love
Was how to shoot somebody who'd OUT DREW YA
And it's not a cry that you hear at night
It's not somebody who's seen in the light
It's a cold and it's a broken Hallelujah
Hallelujah
Hallelujah
Hallelujah
Hallelujah

Kommentarer
Postat av: Calle

Bra val av bakgrund, nu går ju skiten att läsa.

2009-12-01 @ 17:55:10
Postat av: Fredrik

Det är Johans val :( MORR!!!!

2009-12-01 @ 18:07:09
Postat av: madde

pluggis FTW!

2009-12-01 @ 18:07:35
Postat av: Gustav

Somliga kommer ju att åka till Bryssel MED sin lärare xD Hoppas verkligen jag vinner en "MVGFORLIFE" då!

2009-12-01 @ 21:18:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0