"Färjan"-Håkan fick kokosnöt i huvudet i Thailand: Det sa bara pang!

"Nyligen satt han och gick igenom lite papper, helt ovetandes om de livsfarliga nötterna som dinglade 20 meter ovanför. Helt plötsligt smällde det till. Nöten träffade Håkan mitt i pannan.


– Pang! sa det. ”Det är ­inte sant, en kokosnöt i huvudet” tänkte jag, säger han till Nöjesbladet."


Haha, helt fucking seriöst nu? Man måste vara bäst om man lyckas skriva en hel artikel om hur en "hej-jag-blev-känd-genom-ett-dåligt-tvprogram" fick en kokosnöt i huvudet... Jag är imponerad.

 

http://gfx.aftonbladet-cdn.se/multimedia/dynamic/01104/30s34-farjanhakan-_1104338b.jpg

 

För övrigt är dag fem av dag fem klar. Check. Nyårsafton imorrn? Galet vad tiden flyger. Ska ni göra något roligt? Jag ska tsm med min familj vara med tre andra familjer. Blir skojsigt värre, men jobbar 9-18 på nyårsdagen. No comments about that.

 

Men skit samma, näst sista dagen på detta år - på detta decennium. Läskigt, men ändå skönt. 2010, det känns liksom som ett bra och mjukt år. Vi tar studenten. Blir fria. Jag ska se till att fixa körkort. Och en massa annat, det kommer bli det bästa året i mitt liv :D (haha, så säger jag varje år!)

 

Glöm inte bort pulkåkandet ikväll! Det snöar nu och jag är taggad som faeeen! Hey ho lets go! Klockan 20.00 @ Johannelundstippen.

 

// F

 

Sitter här på tåget ser hur meter blir till mil.
Saknar jag din doft och din vackra profil.
Diggar din stil och sättet du är på.
Diggar din stil, ja du vet det bara är så,
För det bara blev så, vet du kan förstå.
Tror det finns en högre plan för oss två.
Känner när vi ser på varann,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0