Det var en gång ...

... en liten, liten pojke som hette Fredrik. (haha näe, men fan, jag ska nog skriva en godnattsaga till klassen snart, det vore awesome). Aja, jag börjar om:

Aaaaaaaaaaaaaaaaah. Vad det är skönt att sitta ner hemma.

Dagen började sedvanligt med skola och samhällskunskap. Under lektionen introducerades vi inför klimatdebatten vi ska ha nästa fredag. Jag och J hade innan lektionen tippat på århundrats instruktionsanalys av Nv3a - men denna uteblev konstigt nog. Jag har mina teorier om varför. Båda lärarna var väldigt bra på att prata bort problemen (att vi har lite tid) och istället bara prata på om en massa annat. Trist. Jag och Karin fick för övrigt OPEC. Ascoolt. Vi har bestämt oss att klä ut oss till Algeriets och Saudiarabiens oljeminstrat (typ som oljeshejkar med svarta solglasögon). Försök slå det!

På kemin skulle vi repetera. För mig och flera andra kändes det dock som allt annat än repetion. En del saker hade jag inte ens hört. Sakta men säkert har jag börjat inse att det här provet är ett galet mastigt prov. Imorgon måste jag bara börja annars är jag fucked.

Efter kemin åkte vi till SACO-mässan som inte gav någonting. Eller jo. Pratade med en snygg tjej från Linnköpings universitet (hon kom från Lund och pratade skånska - jättegulligt haha :D). Direkt efter mässan åkte jag till jobbet. Vad jag trodde skulle bli århundrats jobbigaste pass blev som vilket annat som helst. Det var riktigt skönt. Fick till och med beröm av Mr. Donken. Vi klarade tydligen kontrollen jättebra. Som inte det vore nog fick jag en försenad 18årspresent/julklapp av Issa :) (jättejättejättetack om du läser här issa :P)

http://www.saco.se/upload/Bildarkiv/Studentm%C3%A4ssan/Besokare2008.jpg

Nu har jag i alla fall kommit hem och sitter här och chillin', flippin' and chillin'. Imorgon har jag marknadsföringsredovisning... borde kanske öva lite på den? Få se. Nu hade jag tänkt att hoppa in i duschen. Älska duschen.

Allt för denna gång. Imorgon blir nog en av de bästa dagarna på länge. Och hela helgen blir nog också en av de bästa helgerna på länge, så tagga till nu :D

Peeeeace out suckers!

// F

We'll do it all
Everything
On our own

We don't need
Anything
Or anyone

If I lay here
If I just lay here
would you lie with me and just forget the world?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0