Det går bra nu.

En vecka kvar.
Jullov.
Julafton.
Nyårsafton.
Ett nytt år.
Börja om.
Ledighet.
Tjäna pengar.
Drömma.
Höga mysfaktorer.

Det går helt enkelt väldigt bra nu. Jag har personligen redan tagit jullov. Matte E nationella på onsdag känns lååångt bort och jag ska börja plugga till det imorrn kväll. Det känns kanoners.

Imorgon är som vi alla vet lediga, men hoppas att många ska till skolan i alla fall. Klockan 07.45 är det årets upplaga av BLGs lucia - vilken kommer bli den sista för oss :(. På eftermiddagen är det curare. Efter lucia och lite fika ska jag till stan och handla julklappar och äta lunch på Grodan med mamma. HÖÖÖÖÖG MYSFAKTOR på morgondagen med andra ord! (bara så att ni vet alltså... haha "intresseklubben antecknar")

Till alla runt spånga/kälvesta-hooden:
Fredagsbussen@imorrn avgår 07.02 från Spånga station. Fredrik kliver på halvvägs 07.10 och då kör vi :D


Nu ska jag snart börja krypa ner i min säng och sova gott. Sov 12 timmar i natt, det var awesome... eftersom väckarklockan ringer kl 06 imorrn så lär det inte bli mer än 6 timmars sömn i natt. Det är egentligen rätt skumt. Hur man kan sova 12 timmar ena natten, och sedan nästa natt bara hälften av den tiden - men ändå vara typ lika pigg?

Aja what so ever. Hoppas ni haft en bra helg.

(Förresten, är det någon som vet om man kan köpa ett halvårskort@SATS och hur mkt det kostar?)

// F

There goes my hero
Watch him as he goes
There goes my hero
He’s ordinary

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0