Confessions of a teenage drama queen.

Hejsan bloggen!

Fredrik har noterat att jag varit lite inaktiv på bloggen den senaste tiden. Jag har ingen direkt ursäkt förutom att jag helt enkelt inte haft så mycket att skriva om.

Hur som helst. Det har varit en intressant vecka. Jag har konstaterat ett par saker som kanske är värda att nämna:
  • I NV3A är det okej att vara deppig för att man har gymnasiets sista mattelektion.
  • Det är också okej att ha ångest för att vi har vårat absolut sista kemiprov.
  • Siktar man inte på MVG betraktas man som konstig.
  • Får man (trots hårt arbete) inte MVG är det lärarens fel.
  • Det är NV3A:s fel att vår Nk-lärare sover mindre än fem timmar per dygn.
Okej, let's rewind time till Dödsprovet Kemi B. Jag tror aldrig jag har sett skolan så himla spänd. Varenda trea smög runt och diskuterade kemi, för att inte tala om pluggandet vid frukosten. Även allas vår kines (ryss?) var taggad:




Personligen förlitade jag mig på högre krafter:



Hoppas alla NV3A:are skrev ett überlyckat sista kemiprov. Nu ska jag försöka njuta av den sista helgen innan det sista jullovet. Någonsin.
Deprimerande? Ja.

/J

http://open.spotify.com/track/3bmhHjwyRvsWRsrTLBbGzx

Kommentarer
Postat av: Dödsklas

Fin reklam

2009-12-12 @ 03:12:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0