Avsluta detta decennium med pulka avec le Nv du 3a!

Nu jävlar kör vi (igen) :D

Vad?
Pulka på Johannelundstippen
När? Onsdag 30e december klockan 20.00
Varför? Minnas barndomen
Hur? Alla tar med sig en pulka (gärna fler om du har... jag och Carro har ingen :()

Klädsel? Mössa, vantar, tjockjacka med täckbyxor eller overall ÄR obligratoriskt.

Eftersom det förmodligen kommer vara schwinekallt imorrn kväll så ta på galet mycket kläder (visst blir det lite dagis-nivå på detta nu?) SKIT I VÄDRET FÖR ÖVRIGT! KALLT? And what so ever, klarade vikingarna sig klarar ta mig fan vi också det!

Vi träffas var? Har inte pratat med någon nu, men vi kan väl träffas högst upp på Johannelundstippen kl 20? Ni som åker tunnelbana går av vid Johannelund, och går till Coop, sedan genom hela parkeringen ut på gatan, ta till vänster och gå mot den stora vägen, en bit innan pizzerian "Majas" så tar ni av till höger uppför en lång gångväg. Gå hela vägen upp så kommer ni snart att stå på en av Sthlms finaste utsiktsplatser :) (Alternativ tar ni tunnelbana till Vby och sedan buss 541 eller 518 till Krossgatan (två stationer från Vby). Ring om ni inte hittar!

Ni som tar 116 får gå av vid björnbodaskolan och sedan går med mig :D (ring eller sms mig imorrn, slutar jobbet 16.)

http://www.mjay.se/wp-content/uploads/2008/12/pulka.jpg

Kenjoes förslag var iofs riktigt bra! Min 10-plans villa i "Övfre Kälvesta" är tyvärr inte så lämplig imorrn kväll eftersom vi (eller, rättare sagt) mina föräldrar ska ha gäster. I värsta fall får någon ta med sig varm choklad på termos, haha!

Men vi ses imorrn nerds!

Peace uuuuuuuuuut!

Btw, dag 4 av 5 avklarad. :)

// F

Kommentarer
Postat av: Emil

Klockan 20? Attans, kommer inte hinna vara där särskilt länge, men jag dyker nog upp ändå!

2009-12-30 @ 01:21:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0