Aftonbladet avslöjar: "Så började bloggbråket..."

Johan, jag kan redan se rubrikerna framför mig. Jag menade inte att du chillgymmade, jag menade att jag har en tendens att börja chillgymma när jag träffar folk jag känner på gymmet.

"Måste gå typ en bit från busstorget för att komma dit."
Men ja, du vet själv hur jävla hemskt den där tunneln och det stället är. Ångesten liksom ökar för varje steg man tar... Och folket som tränar där? (Eller nej, ska inte nämna något... då kommer folk tro att jag är en hemsk människa). Ju närmare desto bättre. Vardagsmotion är överskattat.

"Litet."
SATS är större.

"Tråkigt."
Det ska inte vara tråkigt att träna.

"Ångest."
Ja, min gymångest fick mig att sluta träna.

"Otaggat."
Ja, jag vet  - det är därför jag funderar på var jag ska köpa mitt nästa gymkort. Om jag köper hos SATS kanske det inte bli så otaggat?

Pajas, där har du dina motargument J!

Men fortfarnade, de går inte om alla ska vara positiva till alla gym som finns :(


EEEEDIT:
Jag har fått chansen att prova träna fem gånger på SATS, och efter det får jag bestämma mig :) Träningen börjar 7 januari, samma dag som skolan och rean på NK startar!


Idag jobbade jag 7-16. När jag hade gjort uppfyllningen imorse åkte jag till fel våning, gick av och upptäckte att här minsann fanns inga kassor. Hade åkt en våning för långt... typiskt,  och kul att man inte märker det förän man gått av efter typ 1 min. Det visar på hur trött jag var då. Eller är nu också för den delen. Annars har dagen flytit på bra. Dag 1 av 5. Check.

Tjalalala. Mellandagsrea, är det något?

Kommentarer
Postat av: Calle

fredrik ska chillgymma..

2009-12-26 @ 17:56:09
Postat av: Helmut

Jag skulle kunna ge dig exakt samma svar igen. Om du tror att det automatiskt blir roligare bara för att du byter till SATS tror du fel. :)



Och ja, SATS är större. Men det är också 3ggr så dyrt. Ovärt om man planerar att chillgymma en gång/månad.

2009-12-26 @ 19:23:44
Postat av: ken

känns som märkesböghet - men det funkar för vissa. Tanken styr känslan... eller nåt sånt.



fast jag tror att det är 90% på att du chillgymmar på sats ändå... det är snarare din inställning än gymmet.

2009-12-26 @ 21:53:30
Postat av: anonym

har hört att vikterna är tyngre på sats?

2009-12-27 @ 01:54:03
Postat av: Hilding

A) Vad är chillgymma?

B) Inget fel på lokalerna eller "resvägen" till vällingby idrottshall. Kan inte uttala mig om det andra dock. Vilka dagar gymmar du johan?

C) Shit, vad dramatiskt det här blir. När som helst kommer den ena posta skämmiga bilder på den andra.

D) Visst, SATS är säkert tokfancy - men för det priset? Ach du liebe, nog för att du jobbar men sådant överpris borde fan vara kriminellt. Isf är det värt att åka till åkeshov, där skall det visst vara fräscht(ser så ut från utsidan).

2009-12-27 @ 06:10:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0